Náš web nepoužíva COOKIES. Jedno COOKIE s názvom sessionID si napriek tomu dočasne uloží samotný prehliadač, aby vedel vždy povedať práve navštevovanej webovej stránke, ktoré spojenie je to jeho. Okrem toho si ešte COOKIES ukladá Google v rámci svojho nástroja ANALYTICS, ktorý používame na sledovanie návštevnosti stránky. A pravdepodobne si z podobných dôvodov niečo uloží aj Facebook, prípadne iné sociálne siete.
No dobre, priznávame že jedno COOKIE naozaj vytvoríme aj my. Práve to, ktoré si po stlačení tlačidla OK zapamätá, že si túto správu už na tomto prehliadači videl a nemusíme ťa s ňou otravovať príliž často.
OK
TefNET v1.5
© Astiret, s.r.o.
2012-2019
TOP
Je to úžasná skúsenosť! Metóda je jednoduchá, kreatívna a efektívna. Už od začiatku dcéra používala angličtinu v každodennej reči. Jedného dňa, keď vyšla zo sprchy, mala husiu kožu a povedala: " Brrr, cold. Brrr it's cold!" (Katia, mama Denisy, 4 roky)     |     Veľmi milo ma prekvapil syn, keď si rozbaľoval na Vianoce červený dinobook a začal hneď po nemecky čítať. Das ist ein Flugzeug und ein Fahrrad a keď som mu niektoré vety pripomenula, vedel ich bez problémov doplniť... som šťastná (Aďa, mama Viktora, 4roky)     |     Ležali sme na dlážke, Adel ukázala na DVD H&L, ja som jej zaspievala úvodnú pesničku a pri časti "Hocus Lotus here we are, hurray!" sa dcérka pri mne sama postavila a viackrát dvihla rúčky hore, na Hurray!!! (Stanka, mama Adeky, 8mesiacov)     |     Dcérka si zoberie lupu a povie mi "mami, i have nice eyes. nice spots and cute tale" (Stanka, mama Elišky, 2,5 roka)
Zlatica2012.11.2025960 / 101


Literatúra

Z kategórie: 'Výskum'

Výstupy, štúdie a články Prof. Traute Taeschner a Dr. Sabine Pirchio z Univerzity v Ríme

Taeschner, Traute (1991): A Developmental Psycholinguistic Approach to Second Language Teaching (Second Language Learning). Greenwood Press.

Taeschner, Traute (1983): The Sun is Feminine. A Study on Language Acquisition in Bilingual Children. Springer, Heidelberg. Publikáciu je možné zakúpiť aj v našom obchode na objednávku
Taeschner, Traute (1987), Insegnare la lingua straniera. Prospettive teoriche e didattiche per la scuola elementare, Il Mulino, Bologna.

Traute Taeschner (1992): Insegnare la lingua straniera con il Format. Anicia, Roma.

Traute Taeschner, Patrizia Testa, Marco Cacioppo: La comunicazione in classe: confronto tra due tipi di comportamento comunicativo, quello “magico” e quello “controllante”. Università di Roma “La Sapienza”, Facoltà di Psicologia.

Traute Taeschner, G. Di Matteo: Lo sguardo magnetico dell’insegnante magica - Università di Roma “La Sapienza”, Facoltà di Psicologia.

Traute Taeschner, Marco Cacioppo: Così osserviamo le insegnanti. Università di Roma “La Sapienza”, Facoltà di Psicologia.

Taeschner, Traute (2003): L’insegnante magica. Borla, Roma. Publikácia je v anglickom a talianskom jazyku, je možné si ju zakúpiť na objednávku

Springer, Monika: „Hocus + Lotus im Kindergarten. Wie kleine Kinder Deutsch lernen können“. In: Frühes Deutsch 1/2004.

Springer, Monika: „Hocus + Lotus im Kindergarten. Wie kleine Kinder Deutsch lernen können“. In: klein&groß 09/04.

Kromer-Busch, Dagmar: Mit Fantasie Deutsch lernen, Das Sprachlernprogramm ‚Hokus und Lotus‘, in: Erziehung & Wissenschaft 1/2004. S. 12.

Ohodnoďte tento článok bodmi od 1 do 10. Viac je lepšie:

Zdieľaj:
Prihlásiť