Magická učiteľka
Vyučujte s nadšením a láskou!
Úloha magického učiteľa, The Magic Teacher, je presne vymedzená v programe Hocus a Lotus.
Len učiteľ, ktorý sa zúčastnil vzdelávacieho programu "magický učiteľ", môže efektívne učiť cudzí jazyk s metódou Hocus a Lotus.
Pôvod slova "Magický"Profesorka Taeschner spomína ako dospela k označeniu "Magický": “Počas výskumu v Talianku sme analyzovali videá z hodín učiteliek a zistili sme, že niektoré videá maximálne priťahovali našu pozornosť, ako keď bez dychu sledujete pútavý program v televízii.. V skutočnosti to boli nielen deti, ktoré nevedeli odtrhnúť pohľad z učiteľa, ale aj výskumníci. Zasnívali a zamilovali sme sa do scén a v miestnosti zavládla dobrá nálada. V tomto momente sme úplne logicky nazvali tento typ učiteľa "magickým". Takýmito boli tie učiteľky, ktoré sa dostali z reálneho sveta do sveta imaginárneho, magického sveta Hocusa a Lotusky a predstavu svojho dobrodružstva preniesli aj na deti". Následná detailná analýza ukázala, aké gestá, pozície tela, častosť výskytu úsmevu, ale aj iné faktory, boli zodpovedné za "magické" pôsobenie učiteliek. |
Skúmanie správania učiteľovPo prvom roku výskumu boli analyzované výsledky detí s prihliadnutím na typ učiteľky, ktorá ich učila a následne boli učiteľky rozdelené do dvoch odlišných skupín:
Čo to spôsobilo?Keďže učiteľky mali podobné znalosti anglického jazyka, rozlišovacím znakom tu bola ich miera "magickosti": ako intenzívne boli schopné prežívať príbehy a poskytnúť tieto zážitky deťom. Podobne ako v iných predmetoch, motivácia a entuziazmus učiteľa vedie k najlepším výsledkom u žiakov. |
Jazyková úroveň učiteľkyAko rodičia sme presvedčení, že ideálne je, aby učiteľ bol native speaker, alebo mal minimálne bilingválnu úroveň a takého učiteľa si ceníme viac, ako učiteľa, ktorý nemá takú dobrú výslovnosť. Výsledky výskumu poukazujú, že s programom Hocus a Lotus si deti osvojujú výslovnosť rozprávačov postavičiek v príbehoch viac, ako výslovnosť ich učiteľky. Zároveň výskum ukázal, že počiatočná úroveň jazyka učiteľky nemusí byť excelentná, pretože počas absolvovania vzdelávacieho programu pre Magickú učiteľku sa zlepšuje jej schopnosť používať jazyk. Podobne ako aj pri iných predmetoch, ako matematika, hudba, sociálne vedy, nie je nutné, aby učiteľ dosahoval excelentnú lingvistickú kompetenciu , ale v danom okamihu výučby musí byť excelentný v konkrétnej preberanej látke. Spoznajte bližšie vzdelávací program pre učiteľky cudzích jazykov. |
Zdieľaj:
|